6 Ekim 2008 Pazartesi

10.Gün: Fil

Tayland'a geldiğimden bu yana yatakta geçirdiğim en uzun gece bu oldu. 10 saatten fazla uyumuşum. Luisese sinekler yüzünden uyuyamamış, franz da sabah 4'te yatmış. Hemen kahvaltıya oturduk. Planda Luise deniz taksiyle thong salaya gidecek franz ve ben geldiğimiz yoldan dönüp onunla orada buluşacağız.

Kahvaltının ardından Luise'i günün ilk ve son taksisiyle yolcu edip biz ericle yollara düşüyoruz. Dönüşümüz gelişimizdeki kadar sıkıntılı olmuyor. Buna ilk neden Luise'in aramızda olmamasını sayabiliriz:). Tabi asıl neden dönüş yolunda daha fazla yokuş çıkıyor olmamız. Tehlike o dik ve çakıl taşla dolu toprak yolu inerken... 1 saati biraz aşkın sürede Thong Sala'ya ulaşıyoruz. Orada Luise'le buluşup yarım saatlik son etabın ardında evimize sağ salim ulaşıyoruz.

Bir süre bulunduğum çevreden uzaklaşmadan sakince denize girip, güneş altında tembel tembel uyumanın en iyisi olduğunu düşündüm ancak karşılaştığım eric ve sandrin akşam üzeri banyo yapmaya denize giden bir kaç fil olduğunu ve nereye gideceklerini öğrendiklerini söylediler, bizi de çağırdılar. Ben elbette hayır demedim!. ancak luise ve eric gerçekten yorulmuş olmalılar ki gelmeyeceklerini söylediler. Ama alice geldi. O dünden iyice dinlenmiş.

Neyse lafı uzatmayalım. Denize giderken yolda iri cüsseleriyle hantal hantal adımlayan fillerle karşılaştık. Denize beraber yürüdük. Sevip okşadık. Anaç tavrımızı gösterdik ama ölçüyü kaçırmadık, dengeli olduk. Elimizle muz yedirdik ama yeri de geldi tepesine bindik, patronun kim olduğunu gösterdik (Bindik tepesine derken, aslında sadece ben bindim). İtiraf etmeliyim ki çok hoş bir anı oldu. En az şınorkelle daldığım günkü kadar keyif aldım, doldum ve dahi coştum..

Malum adadan ayrılma vakti yaklaşmakta. Diğerleri için de öyle. Benim açımdan üzücü olan ben adadan ayrılıp türkiye'ye dönecekken onların başka adalara ya da taylandın başka yerlerine gidecek olması.. Kıskanmaktayım.. Vedaların yakınlaşması sebebiyle akşam hep beraber yemek yemek üzere buluşuyoruz. Eric ve Sandrin bir çiftle tanışmış kız avusturyalı, erkek alman onlar da yemekte bizimle beraberdi. Kız olan ki ismi nancy yemekte anlatıyor. "Avusturyada 6-7 ay çalışıyorum para biriktirip 5-6 ay geziyorum" diyor ben de yuh diyorum. Rahatlığa bak. Bu gezileri 3 aydan fazla olmuştu yanılmıyorsam. Hala da devam ediyor.. Bense 2 hafta tatile çıktım diye nasıl seviniyorum.:) Buna da şükür diyelim..

Gece yemeği hep beraber yedik, elimize içkileri alıp bungalowa döndük. İçkileri alma konusunda da ufak bir sıkıntı yaşadık aslında.Adada yerel market ve benzeri yerler oldukça az ve hava karardıktan kısa süre sonra kapanıyorlar ama 7/24 açık seven eleven var. Bu seven elevenlar da gece 12den sonra alkollü içki satışı yapmıyorlarmış. Saat 12'yi çoktaaaan geçtiği için oradan içki alamıyoruz. Açık bir restorant bile bulamıyoruz. En sonunda bar tarzı bir yer bulup rica minnetle taylandın yerel viskisinden aldık ve denize nazır bungalovumuzda topluca son kez birlikte geceyi sonlandırdık..