1 Eylül 2008 Pazartesi

Ve Abbas


Eğer uzun sürecek bir yolculuğa çıkacaksanız (12 saat) ve 4 aydan beri halı saha maçı yapmamışsanız, yolculuğunuzdan bir gece önce halı saha maçı yapmayın. Hele ayağınız kırıldığı için bu kadar uzun zamandır yapmadıysanız, kesinlikle aklınızdan bile geçirmeyin. Ben yaptım, ordan biliyorum..

Tabi insan ilk önce "Neden Tayland?" diye düşünmeden edemiyor. Cevap olarak "neden olmasın"dan daha fazlasını vermek gerekirse; farklı birşeyler yapmama imkan tanıyacak kadar uzaklarda olması başlıca tercih nedenim olarak açıklanabilir. Ayrıca gelişmemiş bir ülke olması, doğanın her an her yerde karşınıza çıkması, ucuzluğu ve Türklerden vize istememesi tercih etmeme yardımcı olan diğer unsurlar.

Tayland deyince aklımıza gelen ilk şey -genelde- maalesef uzak doğulu çıtırlar ve sex oluyor. Gerçek şu; evet, halk o kadar fakir ki kızların 15 - 16 yaşından itibaren para karşılığı erkeklerle beraber olması gayet doğal ancak Tayland bundan ibaret değil. Hatta bu Tayland'ın çok küçük ve sanırım biz erkeklerin görmek istediği bir parçası.

Bangkok'a Türkmenistan Hava Yollarıyla Aşkabad aktarmalı uçtum. En ucuz bileti orda buldum (480 €) ve diğer avrupa ülkelerinden gelenlerle karşılaştırınca bu rakamın oldukça komik olduğunu gördüm. Zira avrupadan Tayland'a en uygun uçak bileti fiyatlarının 650-700 € civarında olduğunu öğrendim.

Uçağım Türkiye'den saat 19.00'da hareket ediyor ve sabah 7'de -yerel saat ile 11'de- 12 saatlik zor -bir gece önceki halı saha maçından her yanım ağrıyor- bir yolculuğun ardından Bangkok'a varıyorum.

Ve başlıyor..

2 yorum:

Unknown dedi ki...

bravo yagiz, cok kiskandim, ben de bangkok'u gormek istiyorum, senin siteyi bir cok kez okuyacagim demektir bu, sagol simdiden!:)
burcu (ersoz)

Yağızhan Pala dedi ki...

rica ederim, beni utandırıyosun:) umarım gidebilirsin sen de..